Ik krijg een foutmelding wanneer ik bewijsstukken wil uploaden. Wat moet ik doen?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom het niet lukt om bewijsstukken te uploaden in ‘Mijn BIG-register’. Hieronder vindt u veel voorkomende oorzaken.

  • Uw documenten zijn van een bestandtype anders dan pdf-, doc-, jp(e)g-, gif- of png-bestanden. Alleen deze bestandtypes worden geaccepteerd;
  • U probeert documenten tegelijk te uploaden. U kunt maar één document tegelijk uploaden;
  • Het bestand of alle bestanden samen zijn groter dan 10 MB. Is het bestand of de verzameling documenten groter dan 10 MB, wijzig dan het formaat of de resolutie van het bestand of de bestanden.
  • Een of meerdere documenten zijn beveiligd met een wachtwoord. Haal de beveiliging van het document of maak een onbeveiligde kopie of printscreen van het betreffende document. 
     

Let op! Het is per aanvraag ook maar 1 keer mogelijk om documenten te uploaden. Na verzenden is het niet mogelijk nog meer documenten te uploaden. Wilt u toch nog documenten aanleveren, stuur deze dan per post naar het hieronder genoemde adres.


Nog steeds een foutmelding?

Dan is er waarschijnlijk sprake van een systeemstoring en kunt u de bewijsstukken het best per post opsturen. U kunt deze sturen naar het volgende adres:

BIG-register
Postbus 3173
6401 DR HEERLEN